REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Co dalej z Dworcem Świebodzkim? Mogą tam powstać rządowe mieszkania. I nie tylko tamartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Co dalej z Dworcem Świebodzkim? Mogą tam powstać rządowe mieszkania. I nie tylko tam
Jest nowy pomysł na zagospodarowanie Dworca Świebodzkiego – na terenach przyległych do stacji k...
Impart w nowej odsłonieartykuł
Pokaż artykuł
Impart w nowej odsłonie
Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego 16 lutego 2021 roku ogłosiło przeta...
Zabytkowe famuły przy Wróblewskiego w Łodzi w remoncie. Te budynki są inne niż wszystkie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowe famuły przy Wróblewskiego w Łodzi w remoncie. Te budynki są inne niż wszystkie [ZDJĘCIA]
Dwa budynki przy ulicy Wróblewskiego (numery 7 i 9) będą gruntownie wyremontowane. Uprzednio wykonano tam prace na dachach, przy fundamentach i ścianach, teraz wnętrza dawnych famuł czeka generalny remont. Historia budynków sięga Łodzi fabrykanckiej – w XIX wieku służyły robotnikom pracującym dla francuskiego potentata, Leona Allarta.
Kolejna część terenu dawnego Browaru Piastowskiego zostanie zagospodarowana. Powstanie Browar Jedności [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Kolejna część terenu dawnego Browaru Piastowskiego zostanie zagospodarowana. Powstanie Browar Jedności [WIZUALIZACJE]
Kolejna część terenu dawnego Browaru Piastowskiego we Wrocławiu zostanie zagospodarowana. Wyremontowane i zrewitalizowane zostaną dwa przedwojenne budynki od strony ulicy Jedności Narodowej plus oficyna. Powstanie też zupełnie nowy budynek, który zostanie "doklejony" do jednego z już istniejących.
Podpisano umowę na remont kolejnego odcinka drogi krajowej nr 35 na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na remont kolejnego odcinka drogi krajowej nr 35 na Dolnym Śląsku
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowę na remont nawierzchni drogi krajowej nr 35 pomiędzy Marcinowicami a Pszennem. To kolejny odcinek DK35 w województwie dolnośląskim, który zyska nową nawierzchnię.
Dworzec PKP Racibórzinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec PKP Racibórz
Racibórz, Pl. Dworcowy 1
Centrum Biznesowe EQUIPOinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Biznesowe EQUIPO
Łódź, Polesie, Karolewska 38/40
[Poznań] Skanska na nowo zdefiniuje oblicze nowoczesnego Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Skanska na nowo zdefiniuje oblicze nowoczesnego Poznania
Skanska i PKS Poznań SA zakończyły z sukcesem negocjacje zakupu byłego dworca autobusowego na skrzyż...
Nowy dworzec w podwarszawskim Tłuszczu już otwarty!artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec w podwarszawskim Tłuszczu już otwarty!
Nowoczesny wygląd, elewacją ze szkła i cegły licowej, przestronne, minimalistyczne, ale komfortowe wnętrze i wiele rozwiązań przyjaznych środowisku oraz osobom z niepełnosprawnościami – taki jest nowy dworzec w Tłuszczu, w powiecie wołomińskim. W środę 24 kwietnia skorzystali z niego pierwsi pasażerowie.
Co dalej z budową nowego dworca kolejowego Poznań Główny? [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z budową nowego dworca kolejowego Poznań Główny? [WIZUALIZACJE]
PKP PLK we współpracy z miastem Poznań zamierzają przebudować dworzec główny w tym mieście. Nowy obiekt ma być wygodny, funkcjonalny i przyjazny dla wszystkich pasażerów – dlatego Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu przygotowuje analizy przestrzenne. Koszt całej inwestycji oszacowano na blisko 5 miliardów złotych.
[śląskie] Bielsko-Biała: remont ulicy Grażyńskiego w jeszcze tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Bielsko-Biała: remont ulicy Grażyńskiego w jeszcze tym roku
Jeszcze w tym roku zostanie przeprowadzony remont ulicy Grażyńskiego w Bielsku-Białej. Inwestycja ob...
[śląskie] Bielsko-Biała: remont ulicy Grażyńskiego w jeszcze tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Bielsko-Biała: remont ulicy Grażyńskiego w jeszcze tym roku
Jeszcze w tym roku zostanie przeprowadzony remont ulicy Grażyńskiego w Bielsku-Białej. Inwestycja o...
REKLAMA